اولین همایش و کارگاه آموزشی تسهیل‌گری تعاونی‌های گردشگری در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری اولین همایش و کارگاه آموزشی تسهیل‌گری تعاونی‌های گردشگری استانه‌های غرب کشور در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز 15 مهرماه نشستی با حضور فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، علی مومنی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و دیگر مسئولان و کارشناسان معاونت گردشگری در راستای چگونگی برگزاری اولین همایش و کارگاه آموزشی تسهیل‌گری تعاونی‌های گردشگری در استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: اولین همایش و کارگاه آموزشی تسهیل‌گری تعاونی‌های گردشگری استان‌های غرب کشور شامل کردستان، همدان، کرمانشاه و لرستان به‌میزبانی استان ایلام به مدت دو روز از اول لغایت دوم آبان‌ماه با حضور مهمانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

او افزود: در این همایش  و کارگاه آموزشی به نخستین پنل تخصصی و علمی به‌عنوان محورهای همایش با حضور اساتید کشوری و مدیران تعاونی‌های استان‌های منطقه غرب کشور آموزش‌های لازم و تخصصی تسهیل‌گری را بازآموزی و قوانین و مقررات بسته‌های همایش تعاونی‌های گردشگری را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071501111
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha